Welkom nieuwe Gooische Meisjes!

De gooische meiden soap was uitgebreid op zoek naar nieuwe gooise meiden, nadat Kimberly en Florine de serie gingen verlaten. De plaats van deze meiden wordt ingenomen door drie vervangers. De nieuwe gooise meiden heten Renee, Stephanie en Nathalie en zijn alledrie echte Gooische meisjes. De nieuwe dames gaan naast de oude garde Pauline, Bo en Leslie deelnemen bied in de real life soap. De nieuwe en oude gooise meiden hebben zin in de nieuwe afleveringen

Echte Gooische Meisjes Ze gaan door!

De Gooische meisjes gaan door! Maar dit keer niet op het met glitter en glamour geplaveide pad zoals het vijftal gewend was. Nee, de meiden gaan in de bijstand. Daarmee lijkt een waardige opvolger van Effe geen cent te makken gevonden. Kim, Leslie, Florine, Pauline en Bo gaan leven in een huis waar ze moeten rondkomen van een vast budget. Dat de verwende meisjes het moeilijk zullen krijgen staat vast.

Interview met de Gooische meisjes

Het leven van vijf échte Gooische meiden is vanaf nu te volgen bij RTL 5. Na Gooische Vrouwen en Hoe word ik een Gooische Vrouw is het tijd voor de reality van Bo, Pauline, Kimberly, Florine en Leslie, die ons een kijkje in hun chique leventje geven.

RTL5 profileert zich steeds meer als zender voor jongeren van twintig tot veertig jaar en heeft hoge verwachtingen van de realityserie Echte Gooische Meisjes, waarin weinig tot niets in scène wordt gezet. Volgens Harold Oomes van RTL5 getuigt het van lef van de Gooische vriendinnen om de tv-camera in hun leven toe te laten. “Het programma werkt, als je van deze meiden en hun wereld gaat houden”, aldus Oomes.

De serie is bedacht door Justine Huffmeijer van Eyeworks. In die tijd liep Pauline ("Mijn vader zegt altijd ‘beter verwend dan verwaarloosd“) stage bij haar. Huffmeijer: "Ik hoorde Pauline geregeld telefoneren met haar vriendinnen of ruzie maken met haar makelaarsvriendje Harmen. Zo kwam ik op het idee. Het gemak waarmee deze meiden champagne bestellen of op vakantie gaan in St. Tropez, vind ik verbazingwekkend. Mijn mond viel soms open van de villa’s waarin ze wonen met paardenstallen in de tuin, prachtige decors voor televisie.”

De 22-jarige hotelschoolstudente Bo heeft lang getwijfeld over haar deelname aan de realitysoap. "We waren best bang voor negatieve reacties op ons divaleventje. Natuurlijk wordt het wat aangedikt dat we graag om vijf uur ’s middags een wijntje drinken en ’s middags uitgebreid lunchen. Maar ik schaam me nergens voor, laat ze maar kletsen. Als de mensen maar weten dat ik ook ambities heb en dat we daarnaast hard studeren en werken voor ons geld. Ik krijg heus niet alles toegestopt van mijn ouders. Nou ja, onlangs wel een leuke Audi TT, maar verder werk ik gewoon hard voor mijn geld en moet ik gewoon huur betalen aan mijn vader voor het luxe Amsterdamse grachtenpand dat hij voor mij en mijn zus heeft gekocht.”

Gooise meisjes in de bijstand

Bij 'Echte Gooische meisjes in de bijstand' op RTL 5 zie je sinds kort de combinatie van veel geld en weinig kennis. Na het spectaculaire 'Effe geen cent te makken' met de Frogers is de verrassing er wel een beetje af. De Frogers wekten sympathie, onder andere omdat zij met niks zijn begonnen. Ze lieten heel aardig zien hoe een klein budget tot grote spanningen kan leiden, bijvoorbeeld als er onnodige kosten (bekeuring!) gemaakt worden.

De Gooise meisjes zijn hilarisch verwend. Hun gegil is wel vermakelijk, het keurige huisje met cv noemen ze 'een hel!', en de voice-over van Beau is leuk. Ze onderdrukken hun smetvrees en doen wat vrijwilligerswerk in het buurtcentrum, op de kinderboerderij en met gehandicapten. Ze shoppen op de markt, een hele outfit voor € 24 en bij de kringloopwinkel.

Verwend

Zo verwend als ze zijn: ze kunnen onderhandelen als de beste. Ze krijgen van alles gratis en peuteren zonder schaamte extra's los. Daar kunnen mensen die het iets langer in de bijstand moeten volhouden van leren. Gewoon vrolijk vragen: kijk maar op zondagavond naar de meisjes, het werkt

Style Ideas

Because we all live in the time of total consuming of ncoun table goods and services, and this has become the main reason for the rapid growth of a so-called culture of consumption in our society. So, this circumstance forced all leading successful comp anies to explore.

Beauty Secrets

Mini Gloss Tonik van Bourjois Mini Gloss Tonik van Bourjois is verkrijgbaar in 6 tinten met weerschijnende effecten.

Fashion Center

Het AMFI Amsterdam Fashion Institute( link naar http://www.amfi.hva.nl/) leidt jonge mensen op die de ambitie hebben om hun vaardigheden te ontwikkelen

Makeup Trends

Make-up is bedoeld om sterke je gezichtspunten te helpen benadrukken en om mogelijke oneffenheden te helpen verdoezelen.

Sitemap

Sed ut perspiciatis unde

So, this circumstance forced all leading su ccessful companies to explore all needs and wishes of different groups of potential clients very deeply. And that is why we are offering you the result of great market and technolog ical research – our magnificent product.